Posts LinkedIn

Nieuwe klant haakt af na lezen Google review

Potentiële klanten kijken op Google reviews wat er over jouw bedrijf staat geschreven. Natuurlijk weten deze prospects wel dat een aantal zijn geschreven door bekenden 💯 en een aantal zijn gepost door azijnzeikers 😡 . Het is belangrijk dat de gemiddelde score boven de 4 staat en dat je altijd netjes reageert op alle reviews.


Ik heb meegemaakt dat een potentiële klant afhaakte, omdat er een slechte (onterechte) review op Google stond. Dat was onze wake-up call 🔔 om actief om reviews te gaan vragen. Binnen drie maanden stond er een keurige 4,4 rating.

👉🏼 Durf jij actief om reviews te vragen?


Post LinkedIn:

https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6927263187306221568


By YSSO March 17, 2023
Samenwerken is de sleutel 🔑 tot succes in elke organisatie. Door samen te werken kunnen we onze krachten bundelen en onze doelen sneller 🚀 en effectiever bereiken. Lees verder op LinkedIn: https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:7042572043782877184
By YSSO July 5, 2022
✷ Two reasons to take risks: ➊ If you win, you will be happy 😀 ➋ If you lose, you will be wise 🎓 Post LinkedIn: https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6950018452149432321
By YSSO June 29, 2022
Over welke vaardigheden moet de leider van de toekomst beschikken ❔  Van de ➆ leiderschapsvaardigheden in het artikel van de MT Sprout, vallen mij met name nummers 5, 6 en 7 op. ➎ Leading people => geef medewerkers ruimte, vrijheid en verantwoordelijkheid om hun doelen te halen ➏ Samenwerkend => Een leider met impact kan goed samenwerken met anderen. Hij zoekt actief verbinding om tot gezamenlijke oplossingen te komen. ➐ Bouwen van teams => Geef een team de vrijheid om hun werk zelf in te vullen. Medewerkers gaan harder lopen en beter hun kwaliteiten benutten. Benieuwd naar nummers 1 t/m 4, check mijn post op LinkedIn: https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6948542521178243072
By YSSO June 21, 2022
Post LinkedIn: https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6944912968031592448
By YSSO June 16, 2022
Wat zegt je collega over jullie dienstverlening? Wat vertelt een salesmanager een potentiële klant? En als een prospect naar kantoor belt, wat is dan het verhaal van je collega’s en hoe handelen zij? Worden verkoopsignalen goed opgepakt? Hier waren wij erg nieuwsgierig naar. 
By YSSO June 9, 2022
Eerst begrijpen dan begrepen worden Dat is volgens Stephen Covey één van de belangrijkste communicatievaardigheden. Ik heb dit zelf ondervonden in gesprek met een ontevreden opdrachtgever 😡.
By YSSO June 2, 2022
❓❓Ik snap er niks van! Met grote regelmaat kom ik tijdens het verwerken van een quickscan online prospectreis voor één van mijn opdrachtgevers een verscheidenheid aan pitches en stijlen tegen. Dat is zonde, want de potentiële klant raakt hierdoor in verwarring 💁.
By YSSO May 21, 2022
Zelfsturing zorgt voor veerkracht Organisaties hebben steeds vaker te maken met snelle veranderingen 🚧. Zij komen daar nauwelijks onderuit door allerlei externe onzekerheden. Tegelijk hebben veel werknemers behoefte aan andere werkvormen 🎶.
By YSSO May 12, 2022
Alleen ga je sneller 🚀 maar samen kom je verder 🏁 Als je te horen krijgt dat je een nieuwe dienstverlening in 6 weken tijd moet bedenken & lanceren, dan denk je in eerste instantie: “hoe dan?”
By YSSO April 29, 2022
Veranderen? Maar zo doen wij het altijd Processen veranderen is lastig, want medewerkers zijn gewend aan de procedures en mensen zijn van nature risicomijdend. Dit staat vernieuwing in de weg. Door open te staan voor initiatieven van (nieuwe) collega’s, kun je aangenaam verrast worden.
Meer Posts