Posts LinkedIn

Een vrijdagmiddagborrel, dat is lang geleden voor mij! Met je collega’s even informeel de week afsluiten, doet het altijd goed voor the spirit.


Ik heb veel ervaring met (in)formele meetings buiten de kantooromgeving, welke bijdragen aan de samenwerking onderling.


Vooral elkaar begrijpen en aanvullen/ondersteunen leidt tot een wij-gevoel.


Met elkaar weet je meer dan alleen en kun je veel meer bereiken.


Een brainstormsessie op de Veluwe of een werksessie in het Van der Valk hebben mij altijd meer gebracht dan dat het kostte.

In mindere tijden heeft de samenwerking juist extra aandacht nodig, terwijl de budgetten waarschijnlijk slinken.


Ondanks dat, wees creatief en blijf investeren in samenwerken, want dat zorgt voor een T.E.A.M. => Together Everyone Achieves More


Post op LinkedIn:

https://www.linkedin.com/posts/ysso-optimale-prospect-klantreis_sales-service-samenwerken-activity-6897154434754043904-ZK5f
By YSSO March 17, 2023
Samenwerken is de sleutel 🔑 tot succes in elke organisatie. Door samen te werken kunnen we onze krachten bundelen en onze doelen sneller 🚀 en effectiever bereiken. Lees verder op LinkedIn: https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:7042572043782877184
By YSSO July 5, 2022
✷ Two reasons to take risks: ➊ If you win, you will be happy 😀 ➋ If you lose, you will be wise 🎓 Post LinkedIn: https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6950018452149432321
By YSSO June 29, 2022
Over welke vaardigheden moet de leider van de toekomst beschikken ❔  Van de ➆ leiderschapsvaardigheden in het artikel van de MT Sprout, vallen mij met name nummers 5, 6 en 7 op. ➎ Leading people => geef medewerkers ruimte, vrijheid en verantwoordelijkheid om hun doelen te halen ➏ Samenwerkend => Een leider met impact kan goed samenwerken met anderen. Hij zoekt actief verbinding om tot gezamenlijke oplossingen te komen. ➐ Bouwen van teams => Geef een team de vrijheid om hun werk zelf in te vullen. Medewerkers gaan harder lopen en beter hun kwaliteiten benutten. Benieuwd naar nummers 1 t/m 4, check mijn post op LinkedIn: https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6948542521178243072
By YSSO June 21, 2022
Post LinkedIn: https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6944912968031592448
By YSSO June 16, 2022
Wat zegt je collega over jullie dienstverlening? Wat vertelt een salesmanager een potentiële klant? En als een prospect naar kantoor belt, wat is dan het verhaal van je collega’s en hoe handelen zij? Worden verkoopsignalen goed opgepakt? Hier waren wij erg nieuwsgierig naar. 
By YSSO June 9, 2022
Eerst begrijpen dan begrepen worden Dat is volgens Stephen Covey één van de belangrijkste communicatievaardigheden. Ik heb dit zelf ondervonden in gesprek met een ontevreden opdrachtgever 😡.
By YSSO June 2, 2022
❓❓Ik snap er niks van! Met grote regelmaat kom ik tijdens het verwerken van een quickscan online prospectreis voor één van mijn opdrachtgevers een verscheidenheid aan pitches en stijlen tegen. Dat is zonde, want de potentiële klant raakt hierdoor in verwarring 💁.
By YSSO May 21, 2022
Zelfsturing zorgt voor veerkracht Organisaties hebben steeds vaker te maken met snelle veranderingen 🚧. Zij komen daar nauwelijks onderuit door allerlei externe onzekerheden. Tegelijk hebben veel werknemers behoefte aan andere werkvormen 🎶.
By YSSO May 12, 2022
Alleen ga je sneller 🚀 maar samen kom je verder 🏁 Als je te horen krijgt dat je een nieuwe dienstverlening in 6 weken tijd moet bedenken & lanceren, dan denk je in eerste instantie: “hoe dan?”
By YSSO May 4, 2022
Nieuwe klant haakt af na lezen Google review Potentiële klanten kijken op Google reviews wat er over jouw bedrijf staat geschreven. Natuurlijk weten deze prospects wel dat een aantal zijn geschreven door bekenden 💯 en een aantal zijn gepost door azijnzeikers 😡 . Het is belangrijk dat de gemiddelde score boven de 4 staat en dat je altijd netjes reageert op alle reviews.
Meer Posts