Posts LinkedIn
De eerste prospectreis is een feit. Ik liet PIM Lease tijdens een presentatie door de bril van een potentiële klant kijken naar hun eigen bedrijf.
PIM Lease is met hun maatwerkdienstverlening nu meer dan 2 jaar goed op weg en heeft een stevige ambitie uitgesproken voor dit jaar. Er is nog ruimte voor nieuwe klanten, dus hoe trek je online de aandacht naar dit mooie Groningse bedrijf.
Met 8 adviezen van YSSO kunnen snel stappen worden gezet richting de online prospect om deze te verrassen met hun uitstekende (offline) dienstverlening.
Post LinkedIn:
https://www.linkedin.com/posts/ysso-optimale-prospect-klantreis_sales-service-prospectreis-activity-6894341268713877504-c1Y6


Over welke vaardigheden moet de leider van de toekomst beschikken ❔ Van de ➆ leiderschapsvaardigheden in het artikel van de MT Sprout, vallen mij met name nummers 5, 6 en 7 op. ➎ Leading people => geef medewerkers ruimte, vrijheid en verantwoordelijkheid om hun doelen te halen ➏ Samenwerkend => Een leider met impact kan goed samenwerken met anderen. Hij zoekt actief verbinding om tot gezamenlijke oplossingen te komen. ➐ Bouwen van teams => Geef een team de vrijheid om hun werk zelf in te vullen. Medewerkers gaan harder lopen en beter hun kwaliteiten benutten. Benieuwd naar nummers 1 t/m 4, check mijn post op LinkedIn: https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6948542521178243072

Nieuwe klant haakt af na lezen Google review Potentiële klanten kijken op Google reviews wat er over jouw bedrijf staat geschreven. Natuurlijk weten deze prospects wel dat een aantal zijn geschreven door bekenden 💯 en een aantal zijn gepost door azijnzeikers 😡 . Het is belangrijk dat de gemiddelde score boven de 4 staat en dat je altijd netjes reageert op alle reviews.